Gårdagen.
Publicerat den

Catching Fire alltså. Så himla bra! Vet inte hur jag ska klara att hålla mig till nästa film kommer. Louise och jag åt på Espresso House först(deras vaniljlatte är bland det bästa som finns!), gick lite i affärer och sen på bion. Vi spillde ut typ hälften av popcornen och skrattade en hel del. Har saknat min böna, supermys att träffa henne igen! Hoppas att ni får en bra lördag.



Ellen

sv: Men åh tack detsamma! :D

Svar: Hihi! :D
Amanda



URL: http://ellenskywalker.blogg.se/


Jasmine

Vilken trevlig dag ni verkade ha. Mysigt! :)

Jag har också sett filmen och tycker liksom du att den var kanon! Jag var lite skeptisk till att den kanske skulle bli väldigt lik Hungerspelen, första filmen, men jag blev glatt överraskad och tycker att den nya arenan var himla läcker. Också handlingen utanför spelplanen tilltalade mig. En mycket bra film, absolut!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: Det var väldigt mysigt! :)Ja,den var verkligen superbra! Jag tycker nog att tvåan är ännu bättre än första filmen faktiskt!

Kram
Amanda



URL: http://rosanatt.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?